یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

قرار بود که من، با قرار تر باشم...

قرار بود که من، با قرار تر باشم
در این هزار زمستان، بهار تر باشم
قرار بود که در غارت شب وحشی
ز انتظار سحر، انتظار تر باشم
قرار بود که در کوچه های بودن تلخ
برای آمدنت استوار تر باشم
قرار بود که تنها تو را بخوانم و بس
در این کویر، تو را دل سپارتر باشم
قرار بود...وفا کردی و نکردم من
چنین مباش که از خار، خوارتر باشم
قسم به آمدن و عدل و صلح و لبخندت
روا مدار کزین وامدارتر باشم


Click the image to open in full size.Click the image to open in full size.
نظرات 3 + ارسال نظر
سمانه شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:22 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

دلم اندازه ی تمامِ…
…نـ ـ ـه…
انـــدازه ندارد …
بی اندازه دلگیرم بی تــــــــــــو …

اللهم عجل لولیک الفرج

وبلاگتون خیلی عالیه

سمانه دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت / جانم بسوختی و به جان دوست دارمت

سید شهاب الدین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://shahaboddin.mihanblog.com/

"اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم"❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤

...
چه انتظار عجیبی !


تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی!


عجیبتر که چه آسان نبودنت شده عادت !


چه بی خیال نشستیم !


نه کوششی نه وفائی.


فقط نشسته و گفتیم:


خداکند که بیائی ...

..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد