یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

یقین دارم تو می آیی-قرار بود که من، با قرار تر باشم

می نویسم برای مردی که چهارگوشه قلبش شکسته است

دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم...



محرم که میاد دلها هیجان خاصی داره انگار فرصت تازه ایی پیدا میشه برای عاشقی و آدم شدن.

همیشه تو همه ی دعاهام از خدا میخام آدم ترم کنه.

واین بار انشاءالله باید از محرم و روضه های با صفا نهایت استفاده رو ببرم.شاید سال دیگه وقتی محرم میاد من نباشم. از حسین (ع) و قمربنی هاشم (ع) و زینب(س) یادکردن یعنی همان راهی که خیلی از ما در بین روزمرگی ها به دنبالش هستیم تا دوباره تازه بشیم و بوی خدا بگیریم.

حسین (ع) معجزه ی تاریخه.سلام بر او و اصحابش...


این دوبیتی که برای من حکم یه روضه ی تمام عیار رو داره.....


ای چشـــم تو بیمار ،گرفتار،گرفتار

برخـــــــــیز چه پیش آمده این بار علمدار......


گیریم که دست و علم و مشک بیفتد....

برخیز فدای سرت انگار نه انگار......


«ابو حمزه ثمالی » گوید: از امام سجاد علیه السلام در مورد زیارت امام حسین علیه السلام پرسیدم، حضرت فرمود:

«زره کل یوم فان لم تقدر فکل جمعة فان لم تقدر فکل شهر فمن لم یزره فقد استخف بحق رسول الله صلی الله علیه و آله »

«هر روز آن حضرت را زیارت کن، اگر نمی توانی هفته ای یکبار، اگر نمی توانی ماهی یکبار، پس کسی که اصلا آن حضرت را زیارت نکند، در حقیقت حریم رسول الله را خفیف شمرده است » .

ولی مهمتر از سوگواری و زیارت، آشنائی به مکتب امام حسین و شهدای کربلا و پیوستگی عملی به اهداف بلند آن بزرگوار است . مهم پاک بودن و پاک زیستن و درست اندیشیدن و تاسی عملی به او است .انشاءالله

نظرات 5 + ارسال نظر
ضحی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://gheflat.parsiblog.com/

سلام بزرگوار..

ایام بر شما تسلیت..

تو این روز ا و شبا مارو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید..

شاهد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://ghorobeshalamche.blogfa.com

سلام علیکم همسنگر
از هلال ماه پرسیدم چرا قامتت خم است؟آهی کشید و گفت ماه محرم است...


به روز هستم و منتظر حضورتون
کربلایی باشید
یا زهرا س

مهرداد یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام ایام تسلیت.شهادت نصیبت

م سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://hoseinjan.blogsky.com/

سلام. خیلی لطف کردین به وبلاگم سر زدین.

خدا به همراهتون

طراحی سایت یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.partodesign.com/webdesign

باسلام
ممنون از پستهای خوبتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد